Fórum, csevegés a velorexről!   olvasó

Pav-40 (41)

Plants: image 4 0f 6 thumb

Egy szép utánfutó története

Gyártó: Avia, Race J. Dimitrova Nemzeti Corporation Letňany
Gyártási év: 1960 - 1963

Az elképzelés az volt, hogy gyártásanak egy pótkocsit motorkerékpárra, később eladták Pav márkanév alatt, ami eredetileg Avia Letňany volt a 60 évek derekán. Ebből volt néhány prototípus először, majd megkezdték a sorozatgyártást.
Prototípusok sorozat gyártása eltért a késöbbiektől, dúralumínium lapot, konstrukciós szegecselt hajótestet és sárvédőt használatak, két szál gumival, hátsó lengőkar felfüggesztéssel. Sorozatgyártásk már hegesztett hajótestet és a felfüggesztett két rugós tagot kapott, melyen az előfeszítés állítható lett.

 

Az utánfutók első fiatalabb gyártási darabjai különböznek, a késöbbi végleges kiviteltől. Különösen a kerék melynek mérete 260x85 (gumik Barum AERO), illetve kevésbé de változott a lengőkar és sárvédő. A doboz két verzióban különbözik. Alakja és mérete illetve a hátsó részében. Mindkét típust szárnyak kötik össze. Egy másik késöbbi karakter egy lebilincselő kivitel lett.

Kisvállalkozás az utánfutók iránti növekvő kereslet miatt 1964-ben elköltözött. A termelést Kovozávody, helyi üzleti ágazatban Semily-ben folytatják.

Gyártó: Kovozávody, helyi iparűzési ipar Semily - Növény Megoldások Jilemnice
Gyártási év: 1964 - 197x

A Kovozávodech Semily utánfutókat gyártott PAv40, PAv40 / b PAv40/ca PAv41 néven. Az egyes típusok különböznek a kisebb módosítások miatt elsősorban arra az időszakra vonatkozóan, amelyben azt előállították.
Utánfutókat lehetett vásárolni raktárról 1965-ben PAv40 eladási ára 750.- korona, 1969-ben a 850.- korona volt.

Design az utánfutókról

PAV-on egy kerék található (12x4 gumiabroncsok Barum 4). Hegesztett acél test fel van szerelve rá egy keret, a cső Ø25 x 2 mm és ez adja az utánfutó merevítését. A prízma keret is hegesztett cső ø25 x 1,5 mm rajta alumínium keretben fényvisszaverők (fehér elöl, piros hátul). Kocsin a két rugóstag állítható, két mA gumi blokkban, a keret és lengővilla préselt acéllemez.

váz 1 váz 2 zár és keret

A rakomány mennyisége PAv40-ben legfeljebb 103,6 dm3. A doboztest felvan szerelve, csuklós vagy levehető tetővel. Mindkét típusú fedeleket zárható, betét Fab típusú. Késöbb lehetett vásárolni a poggyász kocsira szerelt kosárral. Kert területe 13,7 dm2, és a teherbírása 10 kg.

 

Csatlakozás a motorkerékpárhoz vonórúdón keresztűl történik. A kapcsolat csukló megoldású, mindezzel a kanyarokban független felfüggesztést biztosítva.
Az elektromos csatlakozást a kocsin jack aljzatba kell illeszteni a motorkerékpárral. A kapcsolat egy biztonsági gyűrű védi. Elektromos elosztó rendszereket triplex kábellel tervezték.
 

A mai napig az utánfutók PAv40 és PAv41, elég sokat viszontagságot túléltek. A minőség és exkluzivitás, ami alátámasztja azt a tényt, hogy nagy a kereslet külföldön értük, és így ma már aligha kapunk egy ésszerű összegért belőlük.

Jiří Bartuš

Lista a termelés során felmerülő módosításokról

- Kerék gumik Barum 260x85 AERO /
Rövid lengőkar / sárvédő egy kis ívvel
(Gyártó AVIA Letňany)

 

- Kerék gumik Barum 12x4 PLY 4 / Hosszú lengőkar / sárvédő nagyobb (Gyártó Kovozávody Semily)

- Csuklós fedél vagy pántok
- Érzékelő fedő nélkül múlik
- További fedél kerti kocsi
- Hátsó fény CZ sport ... (PAv40)
- Hátsó fény CZ 476, 477 ... (PAv41)
- Felfüggesztésben egy pár állítható rugóval
- A felfüggesztés vége két gumi blokkal megoldott

 

Áttekintés a vontatható típusokból
M - standard típusú motorkerékpár (Jawa motorkerékpárok, CZ, Jawa, CZ 16''wheels)
MS típus - a sport kerékpár (Jawa motorkerékpárok, CZ 19''wheels)
UA - motorkerékpárok Jawa 250/350 típusú 623/633
UZ - CZ 125/175 típusú motorkerékpár és 476/477
Jawa 350 típusú 634
Scooter CZ 501, 502 (szállított alkatrész)

Pneumaika Barum Aero 260x85

Gyártó: Barum, NC Gottwaldov

Eredeti gumik Barum AERO 260x85 gyártotta Avia PAv40 Letňany. Ezt az abroncs eredetileg kis repülőgépekhez tervezték.

 

Pneumaika Barum 12x4 PLY 4

Gyártó: Barum, NC Gottwaldov

A Bata cég 1924-ben kezdte meg működését a csehországi kisvárosban, Zlin-ben. A Bata cég kezdetben csak cipőgyártással foglalkozott (innen a világhírű Bata cipő), azonban 1931-ben már elkezdődött a kerékpárabroncsok gyártása is, és 1932-ben elkészült az első Bata márkájú személyautó gumiabroncs. Ezt követően az abroncsgyártás darabszáma robbanásszerűen emelkedett.
1946-ban kialakult a Barum márkanév a Bata, Rubena Nachod és Mitas nevekből. 1967-ben elkezdődött a radiál ab-roncsok gyártása nyugati technológia alapján. Bővebben itt olvashatsz a Barum történetéről.


Eredeti gumik Barum 12x4 garantált maximális sebessége 70 km / h, PAv40 (41) utánfutóhoz tervezett. Ez a típus bizonyítottan 70 km / óra sebességgel használható. Préselt feliratok max 70 km / h az oldalán. Kérjük, vegye figyelembe a kereskedelmi forgalomban kapható azonos méretű gumiabroncsokat az építőiparban. Melyek használata olyan esetekre korlátozódik, ahol a maximális sebesség csak 20km / h

Megengedett sebességet
"Max 70 km / h."

Futófelület Típus "B1"
dimenzió "12x4"

Gyártó "Bar"
típus "Bantam"

 

Jelenleg 12x4 gumiabroncsokat gyárt a Mitas Company Inc., amely átvette előállítását különleges és motorkerékpár kabátoknak. Gumiabroncsok Mitas AERO 12x4 jóváhagyott maximális sebessége 100 km / óra.
Gumiabroncsok értékesítése, beleértve a hálózat megújítását Brno áron 319, - CZK + ÁFA. Tájékoztatás az árakról, gumiabroncsok értékesítési hálózata, stb megtalálható az oldalon www.obnovabrno.cz

Színek
- Szín: Fekete
- Szín: Piros (Jawa - 8850 azaz RAL 3004 és 3005 közötti)
- Szín: világoskék

 

Arany csík
Utánfutókon arany vonal mely szélessége 2,5 mm található az oldalsó vízszintes ránc mentén úgy, hogy közelednek a sarkokba a bemélyedésekben. Alsó és felsővonalak a mélyedésekből kb. 10 mm-re a sárvédő kerék felé van festve.
aranycsík


Paraméterek kocsi PAv40:
  • Hossza: 910 mm
  • Szélessége: 620 mm
  • Magassága: 570 mm
  • Önsúly: 20 kg
  • Teherbírás: 30 kg
  • Max. Sebesség: 70 km / h
Paraméterek kocsi PAv41:
  • Hossza: 944 mm
  • Szélessége: 620 mm
  • Magassága: 645 mm
  • Önsúly: 21 kg
  • Teherbírás: 30 kg
  • Max. Sebesség: 70 km / h
pav 40 rajz
pav 40 logo pav 41 logo
Adattábla PAv40 kosár
AVIA Letňany
Adattábla PAv40 kosár
Kovozávody Semily
Adattábla PAv40 / b kosár
Kovozávody Semily

Típus alkalmassági bizonyítvány PAv40

Típus alkalmassági bizonyítvány PAv40 / b

Típus alkalmassági bizonyítvány PAv41

Típus alkalmassági bizonyítvány PAv40 és 41 letöltés

Működési feltételek:
Mindenben megeggyezik más egyébb utánfutó követelményeivel.

 

Használati utasítás PAv40 megtekintése
PAv40 letöltése
logo
lájkolj, oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

Néhány fotó segítségként restauráláshoz.

>
Plants: image 1 0f 80 thumb Plants: image 2 0f 80 thumb Plants: image 3 0f 80 thumb Plants: image 4 0f 80 thumb Plants: image 5 0f 80 thumb Plants: image 6 0f 80 thumb
Plants: image 7 0f 80 thumb Plants: image 8 0f 80 thumb Plants: image 9 0f 80 thumb Plants: image 10 0f 80 thumb Plants: image 11 0f 80 thumb Plants: image 12 0f 80 thumb
Plants: image 13 0f 08 thumb Plants: image 14 0f 80 thumb Plants: image 15 0f 80 thumb Plants: image 16 0f 80 thumb Plants: image 17 0f 80 thumb Plants: image 18 0f 80 thumb
Plants: image 19 0f 80 thumb Plants: image 20 0f 80 thumb Plants: image 21 0f 80 thumb Plants: image 22 0f 80 thumb Plants: image 23 0f 80 thumb Plants: image 24 0f 80 thumb
Plants: image 25 0f 80 thumb Plants: image 26 0f 80 thumb Plants: image 27 0f 80 thumb Plants: image 28 0f 80 thumb Plants: image 29 0f 80 thumbPlants: image 30 0f 80 thumb
Plants: image 31 0f 80 thumb Plants: image 32 0f 80 thumb Plants: image 33 0f 80 thumb Plants: image 34 0f 80 thumb Plants: image 35 0f 80 thumb Plants: image 36 0f 80 thumb
Plants: image 37 0f 80 thumb Plants: image 38 0f 80 thumb Plants: image 39 0f 80 thumb Plants: image 40 0f 80 thumb Plants: image 41 0f 80 thumb

Plants: image 42 0f 80 thumb

           

készítette: Hurvinka dátum: | 2011.05.11.
 
 
 

 

Írj levelet Nekünk! Buchala Attila levél Lodi Károly levél Glasza Gergely levél

Keresés a velorexklub.hu oldalon

mystat Google PageRank Keresned sem kell!

Vissza a lap elejére.

fejlesztők: hurvinek, svejk, bobek Minden jog fenntartva veloREX klub hungary